Wednesday, April 1, 2009

...:::KAU KAWAN..SAHABAT..TEMAN:::...



...............................
Salam aina!!! Sy rndu awk sgt2 tetibe...rndunye nak ckp ngn awk...
aina, awk syg sy kan..sbb sy syg awk..
aina dtgla cni kwn ngn sy...
(message sent)
.....
1 message recieved

Huhu...RINDU sngt2 kat awk...nape? Kat sane pun rmi kwn kn..
sy mmg nak g sane, tp x tau la bile..
.................................

Awk tau x, sy tgh nanges ni sbb rndu, huhu..
deras air mate ni kuar, dhla dlm dewan kuliah, malu, sume tnye nape..
sy ckp sy rndu awk
(message sent)
.....
1 message received

Yu, sy saayggg kat awk...jgn sdh2 ye, kalo diizinkan Allah kte jmpe ye...
skrg ngah cuti ke? Dq skrg ngah cuti sem..
.
.
.
.
.
(kedit aku abeh, so xle reply..hehe..aina..sori..)

dah lame pun chatting ni tp hmm..xla lame sgt
tetibe teringat kat die..huhu..
..........................
jeleznye ngan aina..die tggal lg stahun je kt dq..thn dpn dah konvo..
Quran pun dah byk yg di hafal..huhu..jelez2..
aku??? ngee~~lalala~~
hmmmm
aina...rindunye nak nyanyi same2 ngan awak...
aina...rindunye nak ketawa2 ngan awak...
aina...rindunye nak makan2 ngan awak...
aina...rindunye nak mrajuk2 ngan awak...
aina...rindunye nak nangis2 ngan awak...
aina...rindunye nak dgr cite2 awak...
aina!!!tau x btape rindunye n sayangnye saye kat awak!!!
melebihi diri sendiri...
inni uhibbuki fillah
.........................
kita berjumpa kerana takdir
kita berkawan kerana kasih sayang
kita berpisah kerana cita-cita
kita kekal kerana kuatnya ukhwah
kita bergaduh kerana harga satu ikatan
tapi yang paling penting semuanya kerana Allah
bukan mudah untuk berkawan
bukan mudah untuk berkekalan
bukan mudah untuk teruskan
bukan mudah sehingga sekarang
tapi semuanya kerana Allah
tanpa DIA..tak mungkin sekarang terjadi

aina tu ha yg dok dpn aku, aku yg mane tau x? bkn yg kendong anak tau!

to aina : jgn harap awak bley tgk sy tembam!!! haha! sy akan pstikan sy kembali seperti asal sebelum jumpe awk time balik mesia nnti...lalala~~

5 comments:

clue said...

riangny saat kita ketawa..
asyik senda dan bercerita..
walau sesekali pndangan kit berbeza
hehe

yuyu said...

menyanyi plak die....
lalala~~~~~

clue said...

hobi
haha ..

yuyu said...

klu sdp xpe
hahaha

clue said...

kureng tol..
isk3
sedap2
cam ella haha!