Sunday, June 21, 2009

ade AKU kisah???

21 jun 2009..
student manchester dpt rezut..
dak uma aku..nmnyer..
dirahsiakan atas urusan peribadi..ehee~

dtg ke bilik aku..
terkam aku..
peluk aku..
umu..kak '....' lulus..
yeee....bleh balik msia!!!!
yuhuu!!!

aku???
tgh merangkak2 bace histology..
exam x abe lg..
beliau??
da dapat rezut..
aku??
hanye mampu ternganga..
beliau??
sudah tersenyum lebar..

huh..
bukan tu je..
membe beliau pun berbuat begitu kat aku..
nmnyer;...juga dirahsiakan..haha..
tibe2 peluk aku..
huh..
i know la..
i ni comel..
asal dpt berite gembire je..
nk peluk2..

klu korang..
ape perasaan??

terbakar jiwa dan rage tau!!!!

tapi,..
aku ok jer..
hihi....(yeke??)

budak regular kan cool..
ape barang exam 4 ari jer..
x adventure la wei!!!

exam lame2 la bes...

significance die??

1.dpt mengukur kekuatan fizikal dan mental kite..

2.dpt rase ketensenan y amat dasat

3.dpt mengumpul air mate 10 baldi...sbb da x sanggup jadi 'mak sanggup'..mak sanggup??
nape??sbb kene mengapal bende y kiter sendiri x paham..
apal secare mem BABI buta..

4.dpt tdo byk2..sbb klu tensen ubatnyer tdo..

5.dpt pahala sabar..hihi..(aku rase ni jela significance y paling bole diterima akal)


ok..
that's all..
harap sume dak regular..
lulus..
n
bole menikmati summer dgn bahagia..
lagi ckit je nih nk abes..
sabar ye..
k
assalamualaikum..


No comments: