Monday, June 29, 2009

bL0g wAlkiNg...

salam'alaik
arini aku nak main tenet sepuas2 hati aku
jangan nak mintak kabel kat aku
aku sepak laju2 nanti
tecampak sampai malaysia
wakakaka
(sekejam ini ke aku)
arini aku dah update blog bg penuh sikit.
letak gambar yg dulu balik (yg kat atas ni, jd header. cume aku kaburkan jek)
pahtu tepi2 ni, aku letak gmbar family kitorang
tengokla sape paling ramai askarnye
hebat betol, hahaha!
umi, ko wat baru yerk, tetibe cam pelik plak gmbar balatentera ko tepi ni
hehehe..
sarah tgh edit gmbr tentera2 die kot..
tp ni x settle lg. xpe. mase byk lg. dun wori.
aku xtau nak letak ape lg.
pahtu aku tambah lg link2 baru tanpe mintak izin. xpe kot kan???
byk sgtla...aku men link2 sesuke ati aku jer..bkn aku knl pon.
(sengal ye???)
tu pun x abes link lg, ramai sgt yg buat blog kat mansoura ni.
agak2nye kan...ape tujuan dorg???
yg aku tgk...
ade yg blog bekisarkan
politik semasa
diari@tmpt luah geram or wat so eva
medic
life kat perantauan
gambar2
islam=dakwah
ataupun..ade yg betujuan nak lawan sape plg ramai follower???
kah kah kah!
klu mcm tu, kitorang ngaku kalah.
ataupun..lawan blog sape paling byk di link???
tu pun kitorang kalah.
ataupun..lawan blog sape paling ramai visiter???
ni pun kitorang hampeh.
ataupun( ok2 last)..lawan paling byk terime komen???
ni kitorang kalah sebelum betanding.
pada aku..bkn tu yg aku nak.
aku cume nak abadikan memori2 kitorang bersama
boleh bace balik nanti
dgn anak cucu(klu sempat)
hihihihi
sweetnye!!!
(ke aku sorg je yg rase cmni???)
ah! dulik ape aku, janji aku hepi.
hik hik hik
hmmm..
yg pentingnye, mcm2 gaye penulisan ade.
teruskan usaha korang.
yg mane menarik aku bace
yg mane senget aku jeling sudeyh
hahaha
(ke blog ni yg senget ek???)
i wont care
even blog ni senget camne pon
bahase x kemas (harap2 xde cikgu bm bace)
jarang ade pengunjung
org tak hengen bg komen
apetah lg nak wat link
i still wont care
aku still syg coz ade 'kite'
(bujet ukhwah kuat r ni)
oh yeah..dats for true.
notes tuk kamu bertiga:
agak2 dah tua nanti, dah lupe2+nyanyuk2 sket, bukakla blog ni ek
hak hak hak!
oh ye.
kpd sesape yg aku link x mintak izin.
aku mintak maap. halal jela ea.
wait.
korg kene say thanks kat aku sbb linkkan
jd promoter.
hohoho~
(tenet tgh sengal, asyik kuar masok je ym aku)
td kan.....jelesnye aku.
bukak blog sape tah..die dah sape mesia dah pon.
uwaaaa! jelea!
aku ni..huhu..thn depan pon x tentu.
xpe. doa byk2, mintak murah rezeki.
tp siyes, nak nitis air mate aku sbb jeles
(if sarah bace,mesti die nk kate aku sengal)
yelah aku ngaku. aku cengeng.
aku x puas lg ni nak jalan2 kat tenet ni.
dah lame tak bepoye2
padehal ade 1 paper lg.
(english)
start esok dah nak busy kot
esok amek kunci umah baru.
pahtu nak cuci2 umah.
pahtu nak pindah2 barang.
pahtu exam.
pahtu nak main straight fighter dgn sarah
pahtu pahtu pahtu
owh
ajk outdoor tok karnival yg PCM wat
tah ape tugas aku ngan sarah
owh
aku lupe nak link pcm
nantilah.
byk lg ni x link nih..ish..
(mcm big probs jek)
sarah dah submit keje die.
oklah.
aku stop sini dulu.to be continued.
salam

2 comments:

'atiqah syairah said...

salam my dearest yuyu..
lama sudah anda x m'on Y.M!!!
huhu....
kerinduan melanda ni.. smalam bufday aina.
yu... 25 julai aritu alarm kt phone aq bunyi.
tau kt situ reminder tulis ape???
"yuyu blik!!!"
kitorang tnggu ko kt cni tau.
intan kt UPNM, hanan ngan nadiah piee masuk UPM, faten khamamah kt UKM. smua dkt2 cni je.
miss u dak kecik ^_^

yuyu said...

to tikun-terharunye aku...siap buat reminder lg...tp xde rezki en...