Thursday, May 14, 2009

eXaM FevEr!

assalamualaikum semua!
symptom
makan rasa macam nak muntah balik
tido tak lena
baca tak masok
melalak dalam bilik mcm tgh buat performance kat stage
cakap sorang2
menangis atas sejadah @ katil @ dlm bilik air
heart beat meningkat (average: 85-95 beats/minute)--normal-70
perangai yg sopan tetibe berubah
(sarah, mintak maap atas ape yg aku wat kt ko)
semua symptom ni ada kat aku, haha
................................................................................................

hari khamis td punye exam
anatomy written (10am-1pm)
tempat: dewan kuliah..
aku-kat tengah2 tepi sekali
umi-kat bawah sekali, tengah2 ngadap pintu keluar
ummu-aku tak nampak mana dia
sarah-tak nampak gak
suasana: serabut dgn ribuan makcik, hoho
soalan exam: yg aku bace semua keluar. BACE bkn HAFAL, wakakakaka!
jawapan: dlm buku. haha! dlm pale otak aku ade byk tp degil takmo keluar.
dalam fikiran aku: dul thani
dalam ingatan aku: Allah
doa aku: harap2 doktor yang tanda kertas aku main tanda je dgn cincainye sebagaimana cincainye aku menjawab n meletakkan markah yg tinggi. (mungkinkah???)
ah! khalas bak ah!
.................................
keluar dewan
sarah: yuyu! yuyu!
aku: ye! sarah..sarah..! aku yakin!..........aku akan duk thani! hahahaha!
ummu: kak yuyu..! takpe..takpe..kite teman, hehehehehe
sarah: haisy...apela..jgn fikir camtu, skrg ni doa je byk2..
antara kitorang, aku ni je yg suke fikir tah pape..huhu..
itulah..inilah..selalu kena marah dgn sarah,huhu..
.....................................
balik rumah, aku terus tepon mama.tapi adik aku yang angkat.
abang:woi kak, aku mimpi ko tengah hari td. aku mimpi ko balik.
aku:macam mane ko mimpi?
abang:ko sampai je, bende 1st aku tnye ''laptop mane laptop?''
sengal
aku: pahtu aku ckp ape?
abang: ko ckp ''i'm so tired rite now''
aku: wah! speaking dowh aku, hahaha
abang:hhahahaha
aku:nampak sgt ko rindu aku
pastu aku terus ngadu kat mama pasal exam rini.
huhuhu,,kakak mintak maaf...
........................
umi: yu..mak angkat ko ade bg ym semalam.
aku:ha? mane?
Salam. Apa kabar? 1:42 PM Exam dah start kan? 1:43 PM Jadual exam Farhanah ada mak cik lekatkan kat printer sebelah kiri mak cik ni. 1:44 PM Selalu mak cik tengok dan didoakan Farhana boleh buat untuk exam ni.
lepas bace ym ni..aku rase ada cecair jernih sedang bertakung kat dlm bijik mata aku
aku sendiri pon tak buat cam die buat, huhu..
rupe2nye masih ade yg sayangkan aku..mendoakan aku
terime kasih tak terhingga!
semangat aku yg baru jatuh angkara paper anat tadi dah naik balik
alhamdulillah!

mama pesan: jgn cepat sgt putus asa...jatuh sikit je nak putus asa..
huhuhu...apela aku ni.ok stop. anatku syg.
................................................
nak tengok something???
kat entry lainla
yg ni pun dah 2 hari dok dalam draft
hahahaha
dah basi
tp takpe
buat tatapan di kala usia dimamah masa
dan
buat tatapan anak2 ibu dan walid nanti
hik hik hik

No comments: