Tuesday, February 10, 2009

:::WINTER BREAK 2:::

hari ni dah hari selasa..kan?
ntah...eh, betulla..
tp aku tak taula ape yang aku dah buat sepanjang winter break yg sangatla lame ni..
yg sepatutnye aku manfaatkan..
yg sepatutnye aku gunekan betul2..
cam tah pape je..every single day yg aku lalui..
same je..
mulenye dari lepas abes exam..
wah!
semangat begitu berkobar2 nak cover balik semua subjek untuk 1st sem ni..
semangat tu datang sebab aku tak dapat buat yg terbaik mase midterm hari tu..
so harapan aku hanye pada final nanti...
malam 28 hb yakni mlm habis exam..
aku terus bukak buku..
haha...
semangat giler..
but thennn...
from day to day..
amount of spirit tu seems like decreasing..
oh God!
tp tula realitinye..
wake up in da monink....
menyesal...
then buat azam baru 4 dat day...
tp still doing da same mistake..
then wake up.. next day, menyesal once again..
huhu..ape nak jadi...
aku je ke yg camni kot...
n now...
wat i'm going to do is...
???

1 comment:

clue said...

haha.ryneh de azam.bgun pgi sok
nyesal.azam blik,nyesal blik.ok lah 2h.haha ! ad org lgsung xde azam dan xnyesal pon ! lgi trok!