Saturday, January 11, 2014

suntik2 dapat hadiah...weeeeee~

assalamualaikum semua!!!

3 hari yg lepas, aku dapat 'call' dari jiran arab aku suruh tolong dier...
dier minta tolong bagi suntikan otot 
omputih nyer muscle injection kat isteri dier...

jadi...ak amek la peluang nih kan utk menajamkan lagi skill2 suntik menyuntik nih...
(aku dah penah suntik org ea sblOm nih...eheheh)

suntikan tuh perlu diambil 3 hari b'turut2...
makanya 3 hari la aku m'jejakn kaki ke rumah beliau...

dan sebagai tanda terima kasih dier pada aku yg sanggup tolong dier 
walaupon kadang2 ktorg suke gado2...
tp lepas tuh elok balik pastu gado balik pastu elok balik pastu OK stop it...

pendek kata nyer dier bg la sedikit penghargaan...

hari pertama dier bagi air oren...sOdap!!!

pastu ak ingt dah la kan...
skali nyerrrrrr...

hari kedua :
halawiyyat (manisan) org sini...

 hari ketiga (hari ni) :
laptop cleaner...
perrrrhhhh!!!
yg nih mmg ak ternganga masa dapat...
tak sangke kn...

kalau camni la kan, hari2 pon ak nk tolong...ehehehehe...

ASTAGHFIRULLAHHALAZIM...
btol kan balik niat tuh...t'pesong dah...
niat blaja kerana ALLAH...

INGAT!!!
semua perkara niat kerana ALLAH

pesanan utk diri sendri ngan kawan2 yg membaca @ terbaca...(^_^)

No comments: