Saturday, April 30, 2011

its saturday!


assalamualaikum.
S Adiba,U Aqilah,Y Farhanah
aku tau korg selalu mengharapkan aku post something kat blog kan
hari ni aku berani kan diri mencoret sesuatu di blog kita ni.ceewah ^^
aku xreti betul lah nak tulis ayat sempoi.puas aku fikir.
ok.sampai sini je boleh tak?
dan memandangkan final semakin hampir.aku nk buat ucapan.

aku doakan korg bertiga yg kat atas tu buat yg terbaiklah exam practical patho 4hb nnti.
dan tuk paper yg seterusnya.bukan paper patho je korg kene buat yg terbaik.
dan tidak lupa kepada uni mansoura student yg singgah blog ni
dan kepada sesiapa sahaja yang bakal menghadapi final
all the best ku ucapkan~!


excellent-to-be.insyaAllah

p/s
U Nazirah dah berjaya post sesuatu.
lepas baca ni korg cakap tahniah kat aku.haha

5 comments:

S adiba said...

tahniah mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ak bangge ngan ko...

Y.farhanah said...

(lokasi : bygkan di depan pintu surau)

CONGRATES MIIIIII!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

perkongsian pintar hasil gerakan tulisan yang menarik.

U aqilah said...

wuyoo3!!!kak umi post sth!skema abes ayat.hahaha.

kak uu:thanks you!!!baru je bercerai smlm.(aku tlg jwbkan)

anon-apakah?

dealova said...

tahniahhh <3
kene gtau ore kelate ni. hahaha =pp