Thursday, January 27, 2011

tagged by sarah jugak.



1. adakah anda rase anda hot?
ade ke budak gemok y hot?

2.upload wallpaper pc/laptop yang
anda guna sekarang



3.cerita pasal gambar.
rahsia r.sume nk tau

4.bilakah kali terakhir anda makan pizza?
pg tadi ummu belanje
baberoni & syuberim
(ummu tu bukan aku ker?)

5.lagu terakhir anda dengar?
home.

6.apa yang anda sedang buat s
elain menyelesaikan tag ini?
menaip

7.selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa?
sara panggil aku budak gemok tp aku rase aku slim je.*eheh

8.tag lagi 6 org
umi
sarah
yuyu
aqilah
abg mickey
alia


9.siapakah orang nombor satu kepada anda?
ketua rumah dow

10.katakan sesuatu mengenai orang nombor lima.
peneman dikala ngorok

11.nombor tiga ada hubungan dengan siapa?
Allah

12.bagaimana pula dengan nombor empat?
comel

13.pesanan buat nombor enam.
kekalkan ke'tough'an anda

14.kata-kata cinta untuk orang nombor dua.
pernah ke aku bencintan ngan die?

15.berikan 5 yang anda tahu tentang org yg men-tag anda
die nih....ntahlah.y penting die x gemok la kan??

16.persamaan antara kambing dan lembu
haiwan la sengal

17.perasaan anda buat tag ini
kenyang

18.adakah anda tahu si rizman itu sengal?
mmg die sengal
19.gay or les?
or
hahaha

No comments: