Tuesday, February 23, 2010

ini kita so jgn tak ngaku ea


awal tahun
kite lupe diri
enjoy terlebih

blogger-emoticon.blogspot.com

dlm kuliah
zzzzzz

blogger-emoticon.blogspot.com

exam 1st midterm
kite belagak
''eleh..midterm je..''

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

study pun
memain je
ade yg gatal tu
mcm ni la
bekepit 24 hours
tempat sunyi ke terang ke
tak pedulik
janji bersama
awak pandang saya, saya pandang awak
tak ingat ade yg Maha Melihat
tak tahu ke setiap inci di catat

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

exam midyear
still lepak2 lagi
main itu main ini

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

winter break
bknnye nk cover mane2 yg patut
ape yg kite buat
marathon movie
qada tido
jalan-jalan

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

bile dah start kuliah sem baru
mula la panik
byk x cover rupenye
ALAMAK!!!
bermula lah zaman pulun memulun mane yg boleh
terketar2 menghafal itu ini

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

sampai nak muntah pun ada

blogger-emoticon.blogspot.com

jgn ade yg bunuh diri dahla kan
naudzubillahi min zalik...

blogger-emoticon.blogspot.com

bile result dah kuar

blogger-emoticon.blogspot.com

blogger-emoticon.blogspot.com

sebenarnye aku nak rasmikan emoticon baru ni je
dgn care mengcreate story

hahahahahahhahaha
aku puas

2 comments:

ummu said...

post ini sesuai ditujukan untuk alia..
die ingat winter break 3 mgu
konon balik sinai nk cover sume.
tup2..da mule kuliah..
kah3.
tahniah alia..
masih belum lambat untuk bertaubat.

~mydear164~ said...

huhu..menusuk kalbu..blh x?nk tiru ltk dalam blog!!!??permisi!!