Thursday, November 19, 2009

:::skitar xm:::

assalamualaikum
stlh sekian lame x menghapdet blog..maklumlah busy yg teramat (ye ke???)
rumah ni makin sunyi dgn pemergian alia ngan wa
pasni kas plak ikut jejak
skrg dah tinggal berempat
uwaaa!!!!
t msti rindu kt dorg (ermm...mungkin)
ehhhh
cop!
x sunyi!
ari sebelum kelmarin, eh ekceli x ingt tarikh
egypt lawan bola ngan negare ape tah
menang 2-0
besorak mcm org gile
serabut pale otak aku
tp ahli bit aku mcm hepi plak
hahaha
x penah tgk spirit bola camni
padehal bola je pon
org dok2 sepak (hinanya kene sepak)
dorg dok jerit2 cam nak tecabut anak tekak
maklumlah nak masuk cawan dunia
huhuhuhu
tahniahla ye...tp ingat2la sket kat kami penghuni galak ni yg memerlukan ketenangan
hahaha
x abes dgn tu
semalam lawan lg
ngan ape plak aku xtau
kalah 1-0
padan muka
aman dunia
cabut segala bendera
kah3
.....................................................................
arini plak kitorang baru abes exam
physiology
study bagai nak rak
171 pages
tp yg kuarnye 20 soalan je
apakah????
dahla besiap nak gi exam tu nk dekat 1 jam
tp examnye 20 minit
ceyt!
....................................................................
KBT(nme umah)
suasana exam kat umah ni
mereleasekan tension ngan
SPONTAN
nak abes spontan kat youtube kitorang tgk
aku cume mampu astaghfirullahal'azim sambil mate nonton skali
kah3
ponat den gelak ha
tp lame2 cam buhsan coz lawak yg same
huhuhuhu
lagi best aku mengkhatamkan KCB1
huhuhu
x insaf2 dr pengalaman lepas
astaghfirullah...
camne ni????
tinggalkan persoalan di situ.
note for my KBT,
esok gi suk!!!
lauk dah abes, malam ni mamam telur je, hahaha!

No comments: