Saturday, April 30, 2011

aSAm!!

assalamualaikum~!

eheh.mengidamkah?.....hahaha.aku xtau.tibe2 teringat.kt msia rituh seb bek sempat mkn.post ni untuk uu si kuyu..sian die x sempat makan.ape ntah y die sempat.haha.

uu:mu...mu..asam y kerinting2 tuh!
ummu:kale merah!!!!(sambil telan air liur)


sedap ke?bole la .bole la.


asam nih duan (bakal laki kaswani)bawak blk dr kelantan.ape cer die skang?ntah.
penat aku bg se me es 'manje' mintak jajan dr kelantan.bende alah ni je die bwk blk.cet.


nih sedap3!!asam kulit limau.uu r ni..dgn muke "comel" die.ummu3..ummu suke x asam kulit limau.arggghhh.terseksa jiwa dan anak tekak aku.bak pe ko ckp uu!!


ni PALING sedap.(ah kau mu,sume sedap)peberet nih.iqbal pun suka.haha.

p/s:mak kate x elok makan asam.nt lupa ingatan.tp kenape ye.bende y mak suruh jgn makan tulah yang sedap.

p/s lg:abg aku?siap ajak anak die iqbal bersile kat kaki lima makan asam.hahaha.mak die sekali join!
durhake sungguh pade mak aku.ceh.


hah yang nih asam gak.cube terbalikkan word asam.
jadi ape?M.A.S.A. kan?jadual nih amek kat belog pcm.timekasih pcm!

muak dan cuak bile tgk jadual exam.dah p setadi.baru abes exam praktikal.jgn nk enjoy sgt mcm dah abes oral microb(last exam in the year).enjoy mlm ni je xpe.tgk abg RAMBO ker.THE MACHINE ok gak.hahaha.


motif gamba nih ade cni?
ustaz mkn berdirikah?
hahahaha.
comel meow dan semut3 kt bwh tuh.

3 comments:

Anonymous said...

urm. tadi mencari asam mo fa kor dalam perjalanan ke k pilah.tapi gagal..

ummu said...

usaha tangga kejayaan

Anonymous said...

x tau kenapa blog ni menjadi pilihan aku dan keluarga setiap kali internet dibuka, best pulak bce blog ni. selalu2 la update ek.mana tau korang ley dapat anugerah special awards kan?;))